pią październik 27 2017

Nokian Tyres sponsorem tytularnym fińskiego triathlonu IRONMAN

Nokian Tyres zostało głównym partnerem oraz sponsorem tytularnym pierwszego triathlonu IRONMAN, który odbędzie się w Finlandii. Wydarzenie Nokian Tyres IRONMAN 70.3 Finlandia będzie miało miejsce w Lahti, 30 czerwca 2018. Ten wszechstronny i ciężki wyścig pasuje do wartości Nokian Tyres, które skupiają się na pozostawaniu w ruchu oraz aktywnym trybie życia, a także wspiera widoczność marki zarówno w Finlandii jak i na całym świecie. 

Nokian Tyres IRONMAN 70.3 Finlandia to unikatowe wydarzenie sportowe, które odbywa się w naturalnym krajobrazie południowej Finlandii – wokół jezior i lokalnych wiosek. Zawodnicy będą rywalizować w wyścigu łączącym pływanie, kolarstwo oraz bieganie. Wydarzenie w Lahti odbędzie się w formule tzw. Half Ironman, którego dystans, zgodnie z nazwą, wynosi 70,3 mili. Wszyscy uczestnicy muszą kolejno pokonać: 1,9 km wpław (1,2 mili), 90 km (56 mil) rowerem oraz 21,1 km (13,1 mili) biegnąc. Wyróżnikiem wydarzenia będzie późny, wieczorny start. Dzięki temu, zawodnicy dotrą na metę w trakcie tzw. „białej nocy”. 

Nokian Tyres podjęło wieloroczną współpracę z Midnight Triathlon Finlandia Oy, która reprezentuje markę IRONMAN na terenie Finlandii. Partnerstwo skupi się na lokalnych i międzynarodowych wydarzeniach sportowych. 

“Jesteśmy podekscytowani tym partnerstwem. Wydarzenia IRONMAN znane są na całym świecie i kojarzą się z wymagającym, lecz ambitnym wyścigiem. Wierzymy, że seria IRONMAN jest wyjątkowo dobrze dopasowana do działań marketingowych Nokian Tyres. Dostarcza ona przede wszystkim odpowiednich okoliczności do podnoszenia świadomości i widoczności marki w sportowym otoczeniu”, mówi Antti-Jussi Tähtinen, wiceprezes ds. marketingu i komunikacji w Nokian Tyres. 

“Chcemy również, aby nasza współpraca inspirowała pracowników oraz partnerów biznesowych Nokian Tyres do dbania o swoje zdrowie. Jest wiele sposobów, aby pozostawać aktywnym, włączając w to nieustanne badanie własnych granic. Jest nam niezmiernie blisko do triathlonu jako marce – między innymi ze względu na organizowany przez nas Hakkapeliitta Triathlon, który promował aktywność fizyczną przez kilka dekad.” 

IRONMAN rzuca wyzwanie setkom tysięcy ludzi każdego roku 

Każdego roku ponad 260 tysięcy osób bierze udział w wydarzeniach IRONMAN na całym świecie. Sportowców łączy wspólna determinacja, chęć do zwyciężania samych siebie oraz ciągłego podnoszenia poprzeczki. Taka sama filozofia od ponad 80 lat towarzyszy najbardziej północnemu z wszystkich producentów opon. Historia sukcesu Nokian Tyres zbudowana jest właśnie na perfekcyjnym zrozumieniu wymagających warunków na drogach, ciągłego rozwoju oraz nieustępliwości. 

“Poprzez Nokian Tyres IRONMAN 70.3 Finlandia chcemy promować wszystko to, co najlepsze w Finlandii oraz obywatelach tego kraju, a także budować świadomość fińskich firm na globalnym rynku. Nokian Tyres to silna firma z fińskimi korzeniami, która reprezentuje wartości i jakość jaką chcemy wspólnie nieść światu. Nokian Tyres jest perfekcyjnym sponsorem tytularnym dla takiego wydarzenia.” mówi Antti Hagqvist z Finntriathlon Oy. Finntriathlon posiada prawa do marki IRONMAN w Finlandii. 

W sumie ponad 1700 sportowców zarejestrowało się na wydarzenie Nokian Tyres IRONMAN 70.3 Finlandia, które odbędzie się przyszłego lata w Lahti. Zapisy na triathlon zostały zakończone w mniej niż miesiąc, wraz z wyczerpaniem się miejsc.

Archiwum wiadomości