Nokian Tyres Satisfaction

 

Opony Nokian Tyres są projektowane, udoskonalane i testowane w trudnych warunkach dalekiej północy, dzięki czemu oferują najlepsze osiągi nawet w najbardziej ekstremalnych sytuacjach.

Jeżeli klient, z jakiegokolwiek powodu, nie jest zadowolony ze swojego nowo-zakupionego kompletu letnich opon Nokian może je wymienić na inne.


Zasady wymiany opon

  • DSI_renkaassa.gifZwrot letnich opon Nokian możliwy jest w przeciągu 14 dni od daty zakupu
  • Cyfra osiem (8) musi być w pełni widoczna na cyfrowym wskaźniku zużycia bieżnika (DSI) na wszystkich zwracanych przez klienta oponach
  • Wymagany jest oryginał dowodu zakupu
  • Sprzedawca wraz z Klientem muszą wypełnić formularz zwrotu opon
  • Klient musi dopłacić różnicę w cenie jeżeli wymienia opony na komplet, który jest droższy od poprzednio zakupionego
  • Klientowi należy się zwrot różnicy w cenie jeżeli wymienia opony na komplet, który jest tańszy od poprzednio zakupionego
  • Montaż i wyważenie nowych opon są bezpłatne
  • Program Nokian Satisfaction dotyczy tylko i wyłącznie opon zakupionych od Autoryzowanych Dealerów firmy Nokian Tyres. Adresy Autoryzowanych Dealerów można znaleźć na stronach internetowych www.nokian.pl oraz www.nokiantyres.com
  • Zwrotu i wymiany kompletu opon można dokonać tylko u tego samego Autoryzowanego Dealera, u którego został zakupiony
  • Program Nokian Satisfaction dotyczy w Polsce tylko następujących produktów: Nokian Line, Nokian zLine, Nokian i3, Nokian Z SUV, Nokian HT SUV w Nokian Hakka C. Oraz obowiązuje w terminie od 01.01.2014 do 31.12.2014

Wskaźnik zużycia bieżnika Nokian Tyres (DSI)


Nokian Tyres opracował i opatentował system DSI (cyfrowy wskaźnik zużycia bieżnika), który dokładnie pokazuje stopień zużycia opony. Cyfry na bieżniku (8-1) wskazują jego wysokość w milimetrach i określają czy opona jest bezpieczna do jazdy. Cyfry zanikają jedna po drugiej wraz z postępującym zużyciem opony.